Algemeen  | Hoe open ik een ticket bij Sneasy?  

Hoe open ik een ticket bij Sneasy?

In het klantenpaneel van Sneasy kan jij eenvoudig één of meerdere tickets openen aan verschillende afdelingen.

We hebben het zo ingericht dat het geregeld is binnen 2 minuten! Lukt het je niet? Geen probleem we helpen je graag.
(Klik hier om een ticket te openen)
 



Stap 1:
Druk op de "Support" knop, deze is weergegeven op elke pagina op Sneasy.nl.
Er zal een dropdown menu verschijnen.




Stap 2:
Druk op "Ticketsysteem" uit het dropdown menu.




Stap 3:
Je zult nu je openstaande tickets zien, dat ziet er zo uit:


Stap 4:
Links van de pagina staat een kader die de naam "Support" draagt, deze ziet er zo uit:


Stap 5:
In dat kader druk je nu op "Open een Ticket"

Stap 6:
Je ziet nu alle afdelingen van Sneasy die support leveren. Selecteer de gewenste afdeling die jij wilt benaderen.
PS. E-mailen naar (afdelingsnaam)@sneasy.nl is ook mogelijk, er wordt dan automatisch een ticket voor je geopend.




Stap 7:
Kies de afdeling waarin jij een ticket wilt openen.
In dit geval kiezen we voor "Technische dienst"




Stap 8:
Vul alle benodigde gegevens in.

Stap 9:
Als alle benodigde gegevens ingevuld zijn druk op "Verstuur"


Als de stappen allemaal correct zijn uitgevoerd zou je zojuist een of meerdere tickets hebben aangemaakt.
Mocht dit niet het geval zijn, neem dan contact met ons op via het Ticketsysteem. (Klik hier)